Nieuw: de Solidare Boodschappenservice!
U plaatst een bestelling bij ons en wij bezorgen uw boodschappen bij u thuis.
Hoe werkt de Solidare boodschappen-bezorgservice?
1. U plaatst een bestelling bij ons per e-mail of telefonisch. Het minimum orderbedrag is €50,-. Een formulier met een overzicht van onze productgroepen is mee te nemen in onze winkel of hier: Boodschappenlijst solidare bezorgservice te downloaden
2. Na ontvangst van de bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging.
3. De bestellingen worden geleverd op Vrijdag en kunnen tot uiterlijk de Woensdag ervoor geplaatst worden.
4. Wij bezorgen de boodschappen bij u thuis. U kunt contant afrekenen bij de chauffeur, de chauffeur zal u dan het wisselgeld retour geven. U kunt ook het bedrag naar ons overmaken.
– Wat kost het om mijn boodschappen te laten bezorgen?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van uw regio:
Tilburg: €3,95
Loon op Zand, Berkel-enschot, Udenhout, Oisterwijk, Moergestel, Goirle, Riel: €4,95
Biezenmortel, Haaren, Biest-houtakker, Hilvarenbeek, Gilze, Rijen, Dongen: €5,95
Waalwijk, Sprang-capelle, Kaatsheuvel, Waalwijk, Drunen, Helvoirt, Cromvoirt, Haghorst, Diessen, Esbeek, Poppel, Alphen, Chaam, Molenschot: €6,95
– Hoe weet ik of mijn minimumorderbedrag €50,- is?
Wij sturen u een orderbevestiging na het ontvangen van uw order. Als het orderbedrag wat lager blijkt te zijn dan €50,- nemen wij contact met u op. U kunt dan kiezen: een toeslag van €4,95 Betalen, of wat producten toevoegen totdat het minimumorderbedrag is bereikt.
– Gelden voor de bezorgservice dezelfde prijzen als in de winkel?
Ja, u betaalt dezelfde prijzen voor de artikelen als in de winkel. U betaalt enkel de bezorgkosten bovenop het bedrag voor de boodschappen.
– Kunnen jullie mijn statiegeldflessen mee retour nemen?
Als u thuis statiegeldflessen heeft, geeft u dit aan bij uw bestelling. Geef aan of het gaat om een fles van €0.10, €0.25 of €0.45 (Dit is terug te vinden op het etiket) en de hoeveelheid. Wij verrekenen dit dan met het bedrag en de chauffeur neemt de flessen mee retour.
– Kan ik een tijdstip kiezen waarop mijn boodschappen bezorgd worden?
Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip te kiezen
– Wat gebeurt er als producten niet leverbaar zijn?
Mocht het voorkomen dat een product niet op voorraad of niet leverbaar is, nemen wij contact met u op om te overleggen over een eventueel vervangend product of het laten vervallen van het product.
– Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
U kunt helaas geen grote wijzigingen aanbrengen in uw bestelling of deze annuleren. Dit in verband met de bestellingen die wij direct bij onze leveranciers plaatsen. Voor kleine wijzigingen of toevoegingen kunnen we altijd telefonisch overleggen.
– Kan ik elke week een vaste bestelling laten bezorgen?
Ja, dat kan. U plaatst één keer een vaste bestelling bij ons en wij bezorgen deze bestelling elke week op hetzelfde bezorgmoment. Geef aan op het bestelformulier dat het gaat om een vaste besteling. U kunt eventueel nog wijzigingen aanbrengen in uw bestelling. Hiervoor gelden dezelfde regels als bij de normale bestellingen.
– Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Wij verzamelen uw bestelling en verpakken deze met grote zorg. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat u een verkeerd product geleverd krijgt, neem dan even contact met ons op. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing.